Pech onderweg

Wat moet ik doen bij pech onderweg?

Wanneer je pech hebt met je leasefiets, neem dan contact op met Pechhulp via telefoonnummer: 085 - 744 16 68 (24/7). Meld hierbij dat de fiets via NFP Fietslease is geleaset. De fiets wordt niet ter plekke gerepareerd, maar je wordt naar de dichtstbijzijnde rijwielhandelaar gebracht of naar de locatie waar je vandaan kwam. Let op: je hebt maximaal 3 keer per kalenderjaar recht op Pechhulp en je hebt geen recht op Pechhulp op het woonadres, vakantieadres, tijdelijke domicilie of de parkeerplaats van de auto of binnen een straal van 1 kilometer.

Voor overige vragen verwijzen wij je naar de Voorwaarden Pechhulp Leasefiets. Deze vind je in je NFP Fietslease account. 

Welke gegevens heb ik nodig voor pechhulp?

De (24/7) pechhulp service bereik je via telefoonnummer: 085 – 7441668. Voor een snelle verwerking geef je het polisnummer van de verzekering door. Heb je het polisnummer niet bij de hand? Meldt dat je een NFP leasefiets hebt.

Wanneer kan ik gebruik maken van pechhulp?

Je kunt gebruik maken van pechhulp als je niet verder kunt fietsen door pech, schade, ongeval of ziekte. En als je leasefiets is gestolen en je niet terug kunt keren naar het startpunt van je fietsrit. Je kunt per kalenderjaar 3 keer gebruik maken van pechhulp wanneer je meer dan 1 kilometer van je woon- of vakantieadres gestrand bent. Zie de voorwaarden voor alle informatie. 

Moet ik betalen voor pechhulp?

Je hoeft niet zelf te betalen voor pechhulp. Dit is standaard inbegrepen in het leasebedrag.

Waar vind ik het polisnummer van verzekering?

Het polisnummer staat op het polisblad. Is je leasecontract sinds op of na 12-12-2023 van start gegaan dan ontvang je het polisblad van de verzekeraar na de start van het leasecontract. Is je leasecontact voor 12-12-2023 van start gegaan dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via tel: 0513-640861. Zij helpen je graag verder.

NFP FIETSLEASE SWIRLBIKER BLACK RGB